Článek na webu SearchEngineJournal popisuje, jak úspěšně spustit, spravovat a rozvíjet program partnerství. Autor se zaměřuje na klíčové body, které zajišťují efektivní fungování programu.
**1. Materiály a marketingové prostředky**
Autor zdůrazňuje, že účinnost partnerů závisí na materiálech, které jim poskytnete. To zahrnuje všechny body kontaktu. Segmentace partnerů podle specializace, bodů kontaktu, strategií propagace a platformy, kterou používají k propagaci, zvyšuje efektivitu.
**2. Bannery a textové odkazy**
Autor doporučuje nabídnout standardní bannery (125 x 125, 160 x 600, 300 x 50, 300 x 250, 428 x 60) a textové odkazy, které reflektují různé produktové řady a služby. Například pro obchod s tričkami by to byly odkazy na značku, modré, červené, v-neck a crew neck trička.
**3. Datafeedy a newslettery**
Datafeedy umožňují partnerům vytvářet produkční mřížky, vkládat produkty do emailů a mít přístup k schváleným obrázkům a popisům produktů. Newslettery by měly obsahovat obsah, který podporuje růst podnikání partnerů, což zvyšuje loajalitu a motivaci k tvorbě nového obsahu pro vaši společnost.
📈📊📈